Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:
•vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais pagal kompetenciją organizuoja dokumentų valdymą Inspekcijoje;
•atlieka pirminį korespondencijos tvarkymą: nustatyta tvarka registruoja dokumentus, atiduoda juos Inspekcijos vadovybei ir vykdytojams;
•sutvarko siunčiamą korespondenciją: nustatyta tvarka registruoja, patikrina, ar teisingai įforminta, ženklina vokus ir išsiunčia;
•Inspekcijos informacinėje sistemoje kaupia informaciją apie gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
•metodiškai vadovauja Inspekcijos administracijos padaliniams dokumentų valdymo klausimais;
•pagal kompetenciją kontroliuoja, kad Inspekcijos darbuotojai laiku vykdytų pavedimus, atsakytų į pateiktus skundus;
•pagal kompetenciją atsako į gyventojų klausimus telefonu, perduoda ir priima dokumentus faksu, Inspekcijos elektroniniu paštu;
•teikia pasiūlymus dėl dokumentų saugojimo terminų Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
• dalyvauja nustatant dokumentų praktinę vertę;
•ruošia dokumentų valdymo ataskaitas pagal nustatytas formas;
•teikia siūlymus Inspekcijos vadovybei dėl Inspekcijos dokumentų valdymo gerinimo;
•pildo ir pasirašo darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščio dalį, nustatyta tvarka teikia ją pasirašyti ir perduoda ją už Inspekcijos darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymą atsakingam Inspekcijos darbuotojui;
•vykdo personalo valdymo funkcijas, kurios nėra priskirtos Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui;
•atlieka kitas teisės aktuose numatytas dokumentų valdymo funkcijas pagal Skyriaus kompetenciją;
•pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
•vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.