Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Tvarko ir archyvuoja dokumentus Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka; registruoja visus įstaigoje parengtus ir gautus su įstaigos veikla susijusius dokumentus suderintame dokumentacijos plane numatytuose registruose; informuoja ir nukreipia direktoriui gaunamus pranešimus (rezoliucijai), nukreipia jau pasirašytus, paruoštus dokumentus atsakingiems asmenims;
administruoja, vykdo dokumentų srautus (gavimą, siuntimą, nukreipimą ir kt. ) programoje „Kontora“. Komunikuoja su klientais ir įmonės partneriais, atsako į kylančius klausimus ir atstovauja įstaigos interesams.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
1194 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.