Darbo aprašymas:
- Teisingos ir savalaikės buhalterinės apskaitos užtikrinimas įmonėje nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų;
- Pirkimų, pardavimų ir kitų ūkinių operacijų registravimas apskaitoje. PVM sąskaitų faktūrų registrų rengimas, avansinių apyskaitų apskaita;
- Ilgalaikio Turto apskaita;
- Darbo sutarčių rengimas (darbuotojų priėmimas, atleidimas, pranešimai SoDrai);
- Kasos ir banko operacijos ir jų registravimas;
- Tiekėjų skolų, avansų kontrolė (bendravimas su tiekėjais derinant likučius);
- Darbo užmokesčio apskaita bei su tuo susijusių mokesčių ir dokumentų administravimas. Su darbo užmokesčiu susijusių ataskaitų ruošimas bei teikimas SoDrai, VMI ir kitoms valstybinėms institucijoms;
- Statistikos ir intrastato formų pildymas;
- Finansinių ataskaitų ir mokesčių deklaracijų rengimas bei teikimas įmonės vadovybei ir valstybinėms institucijoms.