Padėti dalyvauti ugdyme ir neformalioje veikloje
mokiniams, turintiems vidutinių, didelių arba labai didelių specialiųjų
poreikių. Mokėti naudotis informacinėmis technologijomis; Gebėti bendrauti
su specialiųjų poreikių mokiniais, turėti žinių apie jų sutrikimų specifiką, išmanyti vaikų raidos ypatumus, gebėti bendradarbiauti su mokytojais, kitais
asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, specialiųjų ugdymosi
poreikių patiriančių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginės
psichologinės tarnybos specialistais, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų
įstaigų darbuotojais; Mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.