Ieškau administratorės, pardavėjos - kasininkės darbo (galiu dirbti ne pagal profesiją, pardavimų srityje bei kitose srityse ) su apmokymais.
Turiu 3 metų biuro administratorės patirtį/ buhalterės padėjėjos patirtį.
Turiu 2 metų sekretorės patirtį.
Turiu 3 metų barmenės - padavėjos patirtį.
Patirtis biuro priežiūra, kanceliarinių prekių užsakymas,gautų/siunčiamų raštų rengimas, registravimas,skambučių priėmimas /nukreipimas, svečių priėmimas, dokumentų archyvavimas,einamųjų dienos klausimų sprendimas,darbų organizavimas, pagalba vadovui ir įmonės darbuotojams, dokumentų tvarkymas (įdarbinimas, aleidimas), įsakymų rengimas, darbo sutarčių sudarymas ir registravimas, darbo grafikų ir atostogų sudarymas, dalyvavimas įmonės veikloje. Darbas su kasos aparatu bei kasos knygų pildymas,pajamų ir išlaidų orderių pildymas, sąskaitų išrašymas. Darbas su buhalterine programa “Būtenta”. Esu komunikabili, atsakinga, punktuali, pareiginga, mandagi, sąžininga, kruopšti/atidi, nebijanti naujovių.