Padėdavau vadovui organizuoti jo darbą, planuodavau ir sudarydavau darbotvarkes, organizuodavau ir koordinuodavau jo rengiamų pasitarimų laiką, primindavau apie posėdžius, pasitarimus, susitikimus ir kitus renginius, kuriuose jis turi dalyvauti, atsakynėdavau telefonu į interesantų klausimus, priimdavau informaciją ir ją perduodavau vadovui; informuodavau Įmonės darbuotojus apie rengiamus posėdžius, pasitarimus ir susitikimus, supažindindavau juos su darbotvarke; vadovo pavedimu rengiau atitinkamų dokumentų projektus; organizuodavau Įmonės raštvedybos tvarkymą, kuris apima dokumentų valdymo procesus nuo jų rengimo ar gavimo iki atrinkimo saugoti ar naikinti, bylų apyrašų sudarymo; organizuodavau Įmonės administracijos darbuotojų, aprūpinimą kanceliarinėmis ir kitomis darbo priemonėmis.