Įmonės apskaitos dokumentų tvarkymas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės sudarymo; -Ataskaitų ir mokesčių deklaracijų rengimas; -Darbuotojų darbo užmokesčio bei su tuo susijusių mokesčių ir įmokų skaičiavimas; -Sąskaitų išrašymas klientams, kiti apskaitos darbai.
Reikalavimai: Turėti socialinių mokslų studijų srities apskaitos/finansų krypties aukštąjį išsilavinimą. Geri akademiniai pasiekimai bus vertinami kaip privalumas; Apskaitos principų išmanymas; Mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir panaudoti turimas profesines žinias; Lietuvos Respublikos įstatymų bei kitų teisės aktų, reglamentuojančių įmonės veiklą, išmanymas; • Dokumentų rengimo taisyklių žinojimas ir gebėjimas jas pritaikyti; Atitinkamų žinių iš ekonomikos, finansų, bankininkystės, Gebėjimas bendrauti, realiai vertinti įvairias situacijas; Turėti darbo kompiuteriu įgūdžių; Buhalterinio darbo patirtis būtų privalumas. Mokėjimas užsienio kalbų ar kai kurių iš: anglų, lenkų, rusų.
Si8lome: Įdomų ir atsakingą darbą profesionalioje komandoje; Savarankiškumą ir iniciatyvą skatinančią aplinką; Profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes; Geras darbo sąlygas ir konkurencingą atlyginimą.