Organizuoti ūkinės ir finansinės veiklos buhalterinę apskaitą, darbo užmokesčio apskaitą, valstybinio socialinio draudimo įmokų bei finansinių ataskaitų rengimą, kontroliuoti ekonomišką materialinių, darbo ir finansinių resursų naudojimą bei vykdyti jų apskaitą, sudaryti biudžeto apskaitos registrą, vykdyti bankines operacijas ir finansų kontrolę, planuoti įstaigos biudžetą, pagal buhalterinės apskaitos įstatymus formuoti apskaitos politiką.Pretendentai privalo asmeniškai arba registruotu laišku pateikti šiuos dokumentus:• prašymą leisti dalyvauti konkurse;• asmens tapatybę, išsilavinimą ir darbo stažą patvirtinančius dokumentus ir šių dokumentų kopijas (jei siunčiama registruotu laišku patvirtintas notaro);• gyvenimo aprašymą;• užpildytą pretendento anketą (skelbiama interneto svetainėje www. alnaknam. lt);• savo privalumų sąrašą, nurodant dalykines savybes (laisva forma);• pažymą iš Valstybinės mokesčių inspekcijos apie deklaruotą kandidato į konkursines pareigas turtą.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.