planuoja, organizuoja ir koordinuoja popamokinę veiklą, teikia siūlymus šios veiklos tobulinimui, įvertindamas mokyklos kultūrinio darbo organizavimo galimybes ir poreikius; pasirenka neformaliojo ugdymo organizavimo būdus, formas ir priemones, neprieštaraujančias pedagoginei etikai, bendriesiems pedagogikos ir psichologijos reikalavimams; pasirenka efektyvius darbo metodus, garantuojančius renginių kokybiškumą, jungiančius visą mokyklos bendruomenę, sėkmingai reprezentuojančius mokyklą už jos ribų; ugdo mokinių kūrybiškumą, atsakomybę, savarankiškumą, iniciatyvumą, reiklumą sau; informuoja mokyklos administraciją, pedagogus, grupių vadovus apie organizuojamus renginius; ieško naujų neformalaus ugdymo turinį ir jo kaitą atitinkančių kultūrinės veiklos formų ir metodų; padeda mokiniams tenkinti jų saviraiškos poreikius, plėtoti kultūrinius interesus; vykdo individualų ir grupinį darbą su mokiniais, siekdamas juos sudominti literatūros kūriniais, muzika, šokiu; ugdo mokinių, atvykusių iš socialiai remtinų šeimų, pasitikėjimą savo jėgomis, dalyvauja sprendžiant problemas, kylančias dėl potraukio alkoholiui, narkotikams ir kt. ; skatina mokinio asmenybės vystymąsi ir jo pažangą aptaria su mokytojais, grupių vadovais, tėvais (globėjais); renginių metu atsako už mokinių saugumą. Kompetencijos ribose atlieka kitus mokyklos direktoriaus pavedimus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.