- Stebėti tinklo įrangą, serverius ir prižiūrėti, ar nėra sistemos klaidų. - Teikti techninę pagalbą laidinio / belaidžio tinklo problemoms spręsti ir būti pagrindiniu pagalbos teikėju „Office 365“ vartotojams („Outlook“, „Teams“) organizacijoje. - Tikrinti, įdiegti, sukonfigūruoti ir nustatyti kompiuterio aparatinės ir programinės įrangos gedimus bei atnaujinti operacines sistemas. - Būti atsakingu už IT turtą / inventorių, tvarkyti įrašus ir duomenų bazes (licencijos, garantijos ir galimos techninės ir programinės įrangos paslaugų sutartys). - Stebėti tinklus ir sistemas, ar nėra saugumo pažeidimų. - Užtikrinti teisingą organizacijų kompiuterinės sistemos valdymą, įskaitant programines įrangas, aparatines įrangas ir tinklus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.