Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas:vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais pagal kompetenciją organizuoja dokumentų valdymą Inspekcijoje; atlieka pirminį korespondencijos tvarkymą: nustatyta tvarka registruoja gautus dokumentus, perduoda juos Inspekcijos vadovybei ir vykdytojams; Inspekcijos dokumentų valdymo sistemoje kaupia informaciją apie gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus; pagal kompetenciją atsako į gyventojų klausimus telefonu, perduoda ir priima dokumentus faksu, Inspekcijos elektroniniu paštu; teikia siūlymus Skyriaus vedėjui dėl Inspekcijos dokumentų valdymo gerinimo; atlieka kitas teisės aktuose numatytas dokumentų valdymo funkcijas pagal Skyriaus kompetenciją; pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais; vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.