Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Šioje pozicijoje Tu būsi atsakinga (-as) už:
įmonės informacijos srautų telefonu, elektroniniu paštu administravimą;
dokumentų valdymą, užduočių vykdymo kontrolę;
svečių pasitikimą ir atsakingų asmenų informavimą dėl jų atvykimo;
rūpinimąsi mūsų viso biuro pasauliu, kad jis niekada nenustotų suktis ir kuriame visi jaučiasi komfortiškai ir jaukai kaip namie;
būsi „dešinioji ranka“ personalo skyriui, įsitraukiant į įvairias žmogiškųjų išteklių ir administracinių projektų veiklas. Labai Tavęs laukiame, jei Tu:
myli žmones, pasižymi pozityvumu ir organizuotumu;
esi kruopšti (-us), atsakinga (-as) ir orientuota (-as) ne tik į rezultatą, bet ir į santykių kūrimą;
puikiai gebi planuoti savo dieną susidėliodama (-as) prioritetus;
nori padėti ir pasižymi paslaugumu visur ir visada;
puikiai išmanai raštvedybos taisykles, dalykinį etiketą bei turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
gebi susidoroti su dideliais informacijos bei dokumentų srautais;
turi puikias lietuvių ir anglų kalbos žinias (anglų kalba- nuo B2 lygio);
turi didelę motyvaciją ir norą tapti šios srities profesionalu(-e).
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 1050 EUR iki 1800 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetencijas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.