Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
• Įmonės raštvedyba (dokumentų ruošimas, administravimas, paskirstymas atsakingiems asmenims, archyvavimas); • Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymas, sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas, aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis bei darbo priemonėmis;
• Praėjimo kortelių suvedimas į sistemą, priskyrimas verslo centrui; • Verslo kelionių organizavimas; • Svečiu sutikimas ir priėmimas; • Asistavimas personalo vadovėi, įmonės vadovui ir kitiems skyriams, operatyviai sprendžiant iškilusias problemas;
• Kiti administraciniai darbai.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
1160 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.