Darbuotojas, einantis šias pareigas, vykdo šias funkcijas: vadovaudamasis teisės aktų reikalavimais pagal kompetenciją organizuoja
dokumentų valdymą Inspekcijoje; atlieka pirminį korespondencijos tvarkymą: nustatyta tvarka registruoja gautus
dokumentus, perduoda juos Inspekcijos vadovybei ir vykdytojams; Inspekcijos dokumentų valdymo sistemoje kaupia informaciją apie gaunamus, siunčiamus ir vidaus dokumentus;
pagal kompetenciją atsako į gyventojų klausimus telefonu, perduoda ir priima
dokumentus faksu, Inspekcijos elektroniniu paštu;
teikia siūlymus Skyriaus vedėjui dėl Inspekcijos dokumentų valdymo gerinimo;
atlieka kitas teisės aktuose numatytas dokumentų valdymo funkcijas pagal
Skyriaus kompetenciją;
pavaduoja Skyriaus darbuotojus jų atostogų, ligos, kvalifikacijos tobulinimo, komandiruotės metu ar jų nesant kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
vykdo kitus, su Skyriaus funkcijomis susijusius, nenuolatinio pobūdžio
pavedimus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.