1. Tikrina, redaguoja ir kontroliuoja Valstybės sienos apsaugos tarnyboje prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – tarnyba) parengtų teisės aktų projektus bei kitus dokumentus, juos vizuoja. 2. Tikrina, ar teisės aktų projektuose apibrėžiamos sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka. 3. Konsultuoja ir teikia tarnybos darbuotojams metodinę pagalbą, rengia metodines rekomendacijas. 4. Teikia išvadas ir pasiūlymus dėl teisės aktų projektų atitikties bendrinės lietuvių kalbos normoms ir bendriesiems Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimams. 5. Kaupia, analizuoja, sistemina informaciją, susijusią su dokumentų valdymu, rengimu ir kalbos kultūra, bei teikia Kanceliarijos vedėjui pasiūlymus dėl veiklos organizavimo ir teisės aktų tobulinimo. 6. Sprendžia dokumentų rengėjams kylančias kalbos problemas. 7. Pagal kompetenciją rengia teisės aktų, veiklos planų, ataskaitų ir kitų dokumentų projektus. 8. Pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje. 9. Prireikus registruoja Dokumentų valdymo sistemoje , , Kontora“ ir tvarko tarnyboje parengtus dokumentus. 10. Pagal kompetenciją teikia tarnybos tarnautojams ir darbuotojams informaciją apie gautus ir tarnyboje parengtus dokumentus, Dokumentų valdymo sistemoje , , Kontora“ atlieka minėtų dokumentų paiešką, esant poreikiui kopijuoja neįslaptintus tarnybos dokumentus. 11. Tvarko ir saugo Kanceliarijoje esančias bylas. 12. Prireikus kontroliuoja gautų ir kitų dokumentų užduočių ir tarnybos vadovybės pavedimų vykdymo terminus. 13. Prireikus priima ir išsiunčia siuntas (dokumentus), pildo Siunčiamų dokumentų siuntų registrą. 14. Laikinai nesant Kanceliarijos kalbos tvarkytojo (prireikus – dokumentų tvarkytojo), atlieka jo funkcijas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.