Darbo pobūdis:
Įmonės korespondencijos ir skambučių valdymas;
Svečių sutikimas, posėdžio salės priežiūra;
Įmonės dokumentų rengimas, valdymas ir archyvavimas
Verslo kelionių organizavimas;
Sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas, aprūpinimas kanceliarinėmis ir kitomis darbo priemonėmis;
Pagalba organizuojant vidinius įmonės mokymus ir renginius;
Visapusiška pagalba įmonės vadovams ir kolegoms. Administracinio darbo patirtis;
Gebėjimas gerai dirbti kompiuteriu (MS Office paketu);
Raštvedybos taisyklių išmanymas;
Atsakingumas, tikslumas, organizuotumas, pozityvumas bei puikūs bendravimo įgūdžiai. Privalumai Anglų, norvegų kalbos žinios. Bazinio (tarifinio) darbo užmokesčio dydžio intervalas – nuo: 1030, 00 EUR iki: 1393, 00 EUR, priklausomai nuo kompetencijų.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.