PRISIJUNGĘS (-USI) PRIE KOMANDOS:
Atstovausi kompanijos klientus atliekant muitinės procedūras;
Pildysi, teiksi bei administruosi muitinės dokumentus elektroninėje sistemoje remiantis galiojančiais teisės aktais ir įmonės nustatyta tvarka (darbuotojai apmokomi dirbti su įmonėje naudojamoms sistemomis Avilda ir kt. );
Užtikrinsi savalaikį importo, eksporto, tranzito ir bendrųjų deklaracijų dokumentų administravimą bei kontrolę;
Konsultuosi ir spręsi iškilusias problemas susijusius su muitine; TEIKSIME PIRMENYBĘ, JEIGU TU:
Laisvai kalbi bei rašai anglų kalba (rusų kalbos mokėjimas - privalumas);
Turi Muitinės tarpininko atstovo pažymėjimą (privalumas);
Išmanai muitinės veiklos procedūras reglamentuojančių teisės aktus;
Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (standartiniai MS Office programiniai paketai ir imlumas naujovėms);
Esi atsakingas, kruopštus ir pozityvus žmogus, pasižymi lankstumu, kantrumu, noru padėti klientui. TAVĘS LAUKIA:
Puiki kolegų komanda, kurie pasiruošę padėti su kasdieniniais iššūkiais bei kartu džiaugtis Tavo pasiektais rezultatais;
Įdomi veikla strategiškai svarbioje srityje, vienoje iš lyderiaujančių logistikos kompanijų;
Dinamiškas, turintis iššūkių darbo pobūdis, kuris leis tobulėti ir drauge su komanda siekti aukščiausių rezultatų; Susidomėjai ir manai, kad esi kandidatas (-ė), kurio (-ios) mes ieškome? Laukiame Tavęs! Mūsų kontaktai: cv@eubroker. net
Telefonas pasiteiravimui: +37066558716. Atlyginimas
Nuo 1200 €/mėn. į rankas
konkretų atlygio dydį mielai aptarsime pokalbio metu, atsižvelgdami į Jūsų turimą patirtį ir kvalifikaciją;
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.