DARBO POBŪDIS:
Bendravimas su esamais įmonės klientais, iškilusių problemų sprendimas, savo kompetencijos ribose;
Kasdienių administracinių užduočių atlikimas (įvairaus pobūdžio korespondencija, kopijavimas, archyvavimas, korespondencijos peržiūra ir pasiskirstymas);
Pašo siuntų rengimas;
Dokumentų rengimas ir registavimas sistemoje;
Svečių priėmimas;
Pagalba filailo vadovui. REIKALAVIMAI:
Organizuotumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, aukšta asmeninė atsakomybė, labai geri bendravimo įgūdžiai, gebėjimas savarankiškai dirbti;
Žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus, lankytojų aptarnavimo proceso organizavimo taisykles ir metodus, informacinius srautus;
Gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
Mokėti naudotis ryšių aparatūra bei kitomis orgtechnikos priemonėmis;
Kompiuterinis raštingumas bei MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžiai;
Būti susipažinusiam su labiausiai paplitusiomis personalo apskaitos ir dokumentų tvarkymo programomis. ĮMONĖ SIŪLO:
Dinamišką ir atsakingą darbą;
Saviraiškos bei profesinio tobulėjimo augimo galimybes;
Pozityvią darbo aplinką;
Visas reikalingas darbo priemones;
Konkurencingą atlygį ir priedus už pasiektus rezultatus;
Galimybes augti įmonės viduje.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.