Administratorius sekretorius
Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Tavo atsakomybės bus:
Darbas su Microsoft Office Excel:
- prekių gavimo bei atkrovimo dokumentų pildymas Exel šablonuose;
- prekių informacijos valdymas Excel formate. Darbas su Microsoft Dynamics AX verslo valdymo sistema:
- prekių gavimo / atkrovimo užduočių suvedimas, pildymas, registravimas, kontrolė;
- prekių pirkimo, logistikos paslaugų pirkimo dokumentų suvedimas;
- prekių pardavimo dokumentų generavimas;
- pirminių apskaitos dokumentų fizinis tvarkymas ir registravimas. Jeigu Tu:
- turi gerus Microsoft Office Excel įgūdžius ir nori juos dar pagerinti;
- tau nesvetimi skaičiai ir tikslumas;
- gali komunikuoti rusų kalba (geras rusų kalbos mokėjimas - privalumas);
- anglų kalbos mokėjimas (privalumas);
- turi buhalterinės apskaitos žinių (privalumas);
- ir, svarbiausia, turi noro mokytis.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
1140 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.
Kiti šios darbo srities darbo skelbimai
Įmonei Kaune reikalingas viešojo administravimo specialistas
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligon
Kaunas, Siūlo darbą