Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Tavo atsakomybės bus:
Darbas su Microsoft Office Excel:
- prekių gavimo bei atkrovimo dokumentų pildymas Exel šablonuose;
- prekių informacijos valdymas Excel formate. Darbas su Microsoft Dynamics AX verslo valdymo sistema:
- prekių gavimo / atkrovimo užduočių suvedimas, pildymas, registravimas, kontrolė;
- prekių pirkimo, logistikos paslaugų pirkimo dokumentų suvedimas;
- prekių pardavimo dokumentų generavimas;
- pirminių apskaitos dokumentų fizinis tvarkymas ir registravimas. Jeigu Tu:
- turi gerus Microsoft Office Excel įgūdžius ir nori juos dar pagerinti;
- tau nesvetimi skaičiai ir tikslumas;
- gali komunikuoti rusų kalba (geras rusų kalbos mokėjimas - privalumas);
- anglų kalbos mokėjimas (privalumas);
- turi buhalterinės apskaitos žinių (privalumas);
- ir, svarbiausia, turi noro mokytis.
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
1140 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.