• Biuro administravimas: korespondencijos, kanceliarinių prekių likučio valdymas, bendros tvarkos biure užtikrinimas;
• Įeinančių skambučių priėmimas, nukreipimas, informacijos suteikimas klientams;
• Su administravimo funkcija susijusių užsakymų ir sutarčių valdymas;
• Vidinių įmonės dokumentų administravimas;
• Personalo dokumentų ir procesų administravimas: įdarbinimas, atleidimas, atostogos, įsakymai, darbo laiko žiniaraščiai, raštai ir kt. ;
• Vidinės komunikacijos valdymas (įmonės vidinių informacinių kanalų bei skelbimo lentų priežiūra);
• Reprezentacinių prekių išrinkimo ir pirkimo organizavimas, pagalba organizuojant įmonės renginius;
• Svečių sutikimas;
• Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;
• Kitos personalo vadovo pavestos užduotys
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.