5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5. 1. planuoja reikalingų lėšų poreikį Lietuvos ypatingojo archyvo (toliau – Archyvas) uždavinių ir funkcijų įgyvendinimui, rengia programų sąmatų, jų pakeitimo dokumentų projektus, dalyvauja rengiant Archyvo metų veiklos planus;
5. 2. rengia Archyvo valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, sąrašų projektus;
5. 3. rengia ir teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui:
5. 3. 1. informaciją apie periodinių valstybės biudžeto asignavimų poreikį;
5. 3. 2. informaciją apie ūkinius įvykius ir ūkines operacijas; 5. 3. 3. apskaitos dokumentus, kuriais pagrindžiamos įvykdytos ūkinės operacijos;
5. 3. 4. kitą su buhalterinės apskaitos organizavimu susijusią informaciją ir dokumentus. 5. 4. atlieka Archyvo finansinių dokumentų išankstinę finansų kontrolę;
5. 5. vykdo vidaus kontrolę;
5. 6. teikia siūlymus Archyvo direktoriui finansinio ir kito turto valdymo srities klausimais;
5. 7. rengia Archyvo direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų finansinio ir kito turto valdymo, personalo ir kitais klausimais projektus;
5. 8. vizuoja pagal kompetenciją teisės aktų finansinio ir kito turto valdymo, personalo ir kitais klausimais projektus;
5. 9. dalyvauja atliekant metinę inventorizaciją arba perdavimą keičiantis atsakingiems asmenims;
5. 10. tvarko ir saugo bylas, už kurių sudarymą yra atsakingas;
5. 11. atsiskaito už savo veiklą, nustatytų funkcijų ir pavestų užduočių vykdymą Skyriaus vedėjui ir Archyvo vadovybei;
5. 12. atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Skyriaus vedėjo ir Archyvo vadovybės pavedimus, susijusius su Archyvo funkcijomis.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.