Darbo pobūdis
I dalis:
• Įmonių finansinės, mokestinės ir statistinės atskaitomybės rengimas (apskaitos vedimas nuo pirminių dokumentų suvedimo iki finansinių ataskaitų parengimo ir pateikimo);
• Buhalterinės apskaitos duomenų tvarkymas;
• Deklaracijų rengimas ir pateikimas;
• Darbo užmokesčio bei kitų susijusių išmokų skaičiavimas;
• Finansinių ataskaitų rengimas ir jų pateikimas valstybės institucijoms bei įmonės vadovams;
• Mokesčių, darbo užmokesčio apskaičiavimas bei mokėjimų kontrolė, skolininkų priežiūra;
• Banko sąskaitų, likučių ir vidinių pinigų srautų stebėjimas;
• Pajamų ir sąnaudų klasifikavimas, išlaidų kontrolė; II dalis:
• bankrutuojančių bendrovių sandorių tikrinimas bei išvadų pateikimas;
• bankrutuojančių bendrovių bei fizinių asmenų apskaitos vedimas;
• Garantinio fondo paraiškų teikimas bei išmokų apskaičiavimas;
• bankrutuojančių bendrovių bei fizinių asmenų duomenų vedimas ĮRBIS sistemoje;
• pagalba bankroto administratoriui vykdant bankroto procedūras. Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (buhalterinė apskaita);
• LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą bei bankroto procedūrų išmanymas; • Kompiuterinis raštingumas;
• Kruopštumas, atidumas detalėms, lankstumas;
• Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
• Greita orientacija;
• Gebėjimas efektyviai valdyti, sisteminti informaciją, spręsti iškilusias problemas Įmonė siūlo:
Visos socialinės garantijos;
Geriausios darbo sąlygos; Įdomus ir atsakingas darbas;
Draugiškas kolektyvas. GYVENIMO APRAŠYMUS PRAŠOME SIŲSTI EL. PAŠTU: geraldas@uselis. lt
KONTAKTINIS TEL. +370 644 44488 Atlyginimas
Iki 1000 Eur atskaičiavus mokesčius
Derybų klausimas
Priklauso nuo rezultatų
Su perspektyva didėti Kodėl būtent Jūs tinkate mums?
Ar esate susipažinę su bankroto procesu? Jei taip, trumpai aprašykite. Ar nebijote iššūkių, tempo ir įtampos jausmo?
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.