Atranka vykdoma pagal Mokytojų priėmimo ir atleidimo iš darbo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 15 d. įsakymu Nr. V-1680. Mokytojai, pretenduojantys į pasirinktą pareigybę, privalo pateikti šiuos dokumentus: 1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją;
3. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopiją;
4. Pedagogo kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją;
5. Gyvenimo aprašymą; 6. Motyvacinį laišką. 7. Rekomendaciją (-as) iš buvusių darboviečių; Pretendentai, atitinkantys atrankos reikalavimus, bus informuojami asmeniškai ir kviečiami pokalbiui. Dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo atrankos paskelbimo, įskaitant atrankos paskelbimo dieną, kasdien nuo 9. 00 iki 15. 00 val. (Dokumentų priėmimo pradžia 2017 m. rugsėjo 1 d., pabaiga 2017 m. rugsėjo 14 d. 15. 00 val. ). Dokumentai pateikiami adresu Dainų 13, Šiauliai, „Romuvos“ progimnazija (112 kab. sekretoriatas), siunčiant regis
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.