DARBO POBŪDIS:
* Biuro veiklos organizavimas ir sklandaus darbo užtikrinimas (kanceliarinių prekių užsakymai, siunčiamų bei gaunamų raštų registravimas, išskirstymas atsakingiems asmenims, duomenų suvedimas į apskaitos programą, dokumentų archyvavimas);
* Svečių priėmimas, telefoninių skambučių srautų valdymas, pagalba įmonės bei padalinių vadovams;
* Pagalba personalo dokumentų administravime, darbų saugos, valymo įmonių veiklos koordinavimas;
* Kitos administracinės ir organizacinės užduotys. REIKALAVIMAI:
* Pozityvumas, dalykinio etiketo išmanymas, atsakingumas, iniciatyvumas;
* Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
* Anglų, rusų kalbos žinios;
* Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Libre office), raštvedybos žinios;
* Patirtis su personalo dokumentais - būtų privalumas!
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.