Darbai susiję su buhalterine veikla ( t. y. dalis žemiau išvardintų darbų pagal poreikį):
Sąskaitų gyventojams išrašymas; Delspinigių skaičiavimas ir tvarkymas; Pirkimų suvedimas; Gyventojų skolų suderinimas; Ataskaitų paruošimas SĮĮ ir teismams;
Darbas su skolininkais; Pardavimo sąskaitų išrašymas; Mokesčių apmokėjimas; Algų apmokėjimas; Tiekėjų skolų suderinimas; Darbo sutarčių tvarkymas; Sodros ataskaitos; GPM ataskaitos; PVM ataskaitos; Atskaitomybes paruošimas. Darbai susiję su administratorės veikla:
Registruoti dokumentus, vykdyti gaunamos korespondencijos kontrolę; Laiku pildyti, tvarkyti visus dokumentus su personalu, pagal LR norminių dokumentų reikalavimus; Kontroliuoti, kad darbuotojai dirbantys administravimo srityje tinkamai ir laiku būtų instruktuoti, pagal darbų ir priešgaisrinę saugą Registruoti klientų pretenzijas, pageidavimus telefonu arba peradresuoti klausimus pagal darbuotojų kompetenciją; Kiti specialaus pasiruošimo nereikalaujantys, nesudėtingi adminsitratorės darbai.