- Siekti užtikrinti nenutrūkstamą ir kokybišką klientų aptarnavimą: klientų, kurie įsigiję organizacijos produktus, serviso paslaugas. - Atstovauti organizaciją derybose su užsakovu suteiktų įgaliojimų ribose. - Užtikrinti, kad organizacija įvykdo visus įsipareigojimus susijusius su serviso paslaugomis. - Serviso užduočių/projektų planų rengimas ir priežiūra: 1) ilgo laikotarpio užduočių/projektų planavimas, identifikuojant resursų poreikį/perteklių; 2) konkretaus projekto detalus planavimas identifikuojant ir registruojant užduotis, atsakomybių ir įgaliojimų paskyrimas darbuotojams ir t. t. - Užduočių vykdymo kontrolė ir esant reikalui veiksmų koregavimas (įskaitant planų koregavimą, darbuotojų užduočių perskirstymą, prioritetų nustatymą). - Nustatytais laiko tarpais ruošti ir pristatyti vadovybei ataskaitas apie klientams suteiktas paslaugas, serviso projektų statusą, klientams kylančius klausimus, siūlomus produkto patobulinimus ir pan. - Užtikrinti, kad tiesiogiai pavaldūs darbuotojai turėtų tinkamą darbo
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.