Socialinė neįgaliųjų įmonė siūlo darbą buhalterei(-iui), kuris bus atsakinga(-as) už pilną buhalterinės apskaitos tvarkymą, kintančio darbo užmokesčio ir su tuo susijusių išmokų ir mokesčių skaičiavimą (virš 600 darbuotojų), mokestinė apskaita, mokesčių deklaracijos, ataskaita vadovybei, finansinių ir kitų ataskaitų rengimas, užtikrinant griežtą terminų laikymąsi, komunikavimas su LR institucijomis, financinėmis įstaigomis. Reikalavimai: analogiško darbo patirtis, gebėjimas dirbti Directo programa, teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą, mokesčius, įmonių veiklą išmanymas, biudžetavimo ir įmonės rodiklių analizės patirtis. Privalumai: dalinis darbingumas, darbo patirtis su Directo programa. Norintys kandidatuoti savo CV ir motyvacinį laišką, nurodant darbingumo lygį procentais, siųskite adresu: reda. ambrasiene@ordus. lt
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.