- užtikrinti darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos teisės aktų reikalavimų įgyvendinimą;
- konsultuoti darbdavį ir darbuotojus darbų saugos ir sveikatos klausimais;
- instruktuoti darbuotojus apie darbuotojų saugą ir sveikatą, gaisrinę saugą, įmonėje;
- konsultuoti ir mokyti darbuotojus kaip laikytis įmonės lokalinių teisės aktų reikalavimų, kontroliuoti nustatytų reikalavimų laikymąsi;
-organizuoti profesinės rizikos vertinimą įmonėje; vertinti profesinės rizikos veiksnius ir darbdaviui siūlyti privalomas įgyvendinti prevencines priemones;
- nelaimingų atsitikimų tyrimas;
- rengti įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos bei gaisrinės saugos lokalinių norminių teisės aktų rengimą, pildyti dokumentus, susijusius su įmonės darbuotojų sauga ir sveikata;
-vykdyti kitas įmonės darbuotojų saugos ir sveikatos funkcijas, kurios numatytos teisės aktų reikalavimuose.