• Rengia bendrovės viešųjų ryšių strategiją bei metų komunikacijos planus;
• kuria, diegia klientų aptarnavimo standartą, organizuoja bei vykdo darbuotojų ir klientų apklausą, analizuoja apklausų rezultatus;
• vykdo klientų aptarnavimo, skambučių bei kitais komunikavimo būdais, kokybės kontrolę, vertinimus; • rengia metodinę mokymų medžiagą, susijusią su kokybišku klientų aptarnavimu, darbuotojams veda mokymus; • efektyvina vidaus darbo procedūras klientų aptarnavimo kanaluose, siekiant mažinti gaunamų kreipinių kiekį; • rengia ir platina žiniasklaidai bei visuomenei informacinius pranešimus, straipsnius, kitą informacinę medžiagą apie bendrovės vykdomą veiklą;
• rengia informacinius pranešimus, įvairius straipsnius bei kitą būtiną medžiagą, reikalingą įvairiems pristatymams ir teikimams bendrovės viduje ir išorėje;
• pagal kompetenciją platina viešųjų ryšių informaciją bendrovės viduje;
•pagal kompetenciją nagrinėja ir dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus;
• pagal kompetenciją teikia į bendrovę besikreipiantiems asmenims informaciją (raštu, žodžiu, telefonu ir elektroniniu būdu) bendrovės kompetencijai priklausančiais klausimais;
• prižiūri, vykdo bei teikia pasiūlymus dėl bendrovės tinklalapio informacinio atnaujinimo bei palaikymo, vykdo teikiamos publikavimui internete informacijos turinio patikrą ir teikia pastabas;
• užtikrina pagal teisės aktus nustatytą privalomą bendrovės tinklalapyje skelbiamą informaciją; • organizuoja bei koordinuoja bendrovės renginius, šventes, išvykas ir kt. ;
• vykdo bendrovėje įdiegtų, pačios bendrovės sukurtų, sistemų stebėseną ir analizę, rengia duomenų analizės ataskaitas;
• teikia pastabas ir pasiūlymus tiesioginiam vadovui dėl kokybės ir veiklos procesų tobulinimo bei efektyvumo gerinimo;
• pagal kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio bendrovės direktoriaus ir skyriaus vadovo pavedimus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.