Apie siūlomą darbą, darbo pobūdis
Laikino įdarbinimo veiklos Vokietijoje planavimas, organizavimas, valdymas ir kontrolė. Veiklos tęstinumo užtikrinimas (leidimai ir pan. );
Reikalavimai:
Aktyvių pardavimų patirtis ne mažiau nei 1 metai (patirtis B2B pardavimuose privalumas);
Eksporto patirtis ne mažiau nei 1 metai;
Geros vokiečių kalbos žinios (kitų kalbų mokėjimas privalumas);
Darbštumas, atsakingumas ir komunikabilumas;
Kompiuterinis raštingumas (patirtis su crm privalumas);
Galėjimas vykti į komandiruotes;
B kategorija. Veiklos plėtros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas siekiant geriausių rezultatų; Komandos formavimas, planavimas, ugdymas ir motyvavimas; Aktyvi naujų klientų paieška ir derybų vedimas su key klientais; Nuolatinė rinkos ir konkurencinės aplinkos analizė; Įmonės reklama ir įvaizdžio formavimas; Veiklos rezultatų analizė, ataskaitų teikimas.
Darbo sritis:
Vadovai
Vadovai, žmogiškieji ištekliai
Darbo užmokestis
Siūlomas atlyginimas:
nuo 3364 EUR iki 4958 EUR
Nurodyta suma mėnesinis atlyginimas, neatskaičius mokesčių.
Atlygis priklauso nuo turimos kompetencijos
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.