Pilnos buhalterinės apskaitos vykdymas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės;
Savalaikis mėnesinių, ketvirtinių, metinių ataskaitų rengimas ir teikimas vadovybei;
Mokestinių ataskaitų rengimas, kontrolė ir pateikimas valstybinėms institucijoms;
Ūkinių ir finansinių operacijų vykdymas;
Sklandus buhalterinės apskaitos organizavimas;
Dalyvavimas audito procesuose;
Įmonės finansų ir apskaitos politikos formavimas, vykdymas ir kontrolė;
Darbų delegavimas kitiems komandos nariams;
Ataskaitų vadovams pateikimas ir kt. Reikalavimai:
Aukštasis/aukštesnysis buhalterinis, finansinis arba ekonominis išsilavinimas;
Viduržemio jūros regiono šalies ir anglų kalbos žinios;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Word, Excel, Outlook);
Geras raštvedybos taisyklių išmanymas;
Panašaus darbo patirtis;
Tokios asmeninės savybės, kaip organizuotumas, atsakingumas, kruopštumas, sąžiningumas, lankstumas, komunikabilumas ir gebėjimas greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją. Įmonė siūlo:
Galimybė siūlyti savo idėjas prisidėti prie jų realizavimo;
Paslaugi ir draugiška komanda;
Galimybė tobulėti, ugdyti profesinius gebėjimus, prisidėti prie įmonės pridėtinės vertės kūrimo;
Visos socialinės garantijos;
Atlyginimas priklauso nuo turimos kompetencijos.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.