•lankytojų aptarnavimo skyriaus darbo planavimas, organizavimas, koordinavimas ir kontrolė;
•darbo grafikų sudarymas, kiti skyriaus veiklos administravimo darbai;
•muziejaus lankytojų atsiliepimų, lankomumo statistikos analizė, lankytojų poreikių ir aptarnavimo kokybės tyrimų planavimas ir įgyvendinimas. •kokybiško lankytojų aptarnavimo užtikrinimas, kokybės gerinimo ir procesų efektyvumo didinimo strategijos rengimas, įgyvendinimas;
•mokymų išorės (ne muziejaus) gidams organizavimas, sklandaus bendradarbiavimo muziejaus lankytojų aptarnavimo procese užtikrinimas;
•jaunimo savanoriškos veiklos koordinavimas;
•muziejaus lankytojų aptarnavimas (esant poreikiui): informacijos teikimas, paslaugų užsakymų priėmimas, lankytojų srautų reguliavimas;
•dalyvavimas rengiant ir organizuojant muziejaus edukacinius ir kultūros renginius
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.