Įmonės (Finansų, Buhalterijos, Inventorizacijos) veiklos, valdymo procesų ir rodiklių analizė bei vertinimas;
- dokumentacijos ruošimas ir jų administravimas;
- įmonės turto (atsargų ir IMT) inventorizacijų organizavimas ir darbų koordinavimas;
- dalyvavimas rengiant įmonės vidaus tvarkas;
- reguliari veiklos procesų kontrolė, ataskaitų, vertinimų bei pasiūlymų įmonės vadovybei pateikimas.
- pasiūlytų įmonės veiklos tobulinimo sprendimų įgyvendinimo kontrolė.
Reikalavimai;
-aukštasis ekonominis išsilavinimas;
-ne mažesnė nei 5 metų darbo patirtis tarptautinio verslo sektoriuje;
o LR teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinį verslą, mokesčius, buhalterinę apskaitą, išmanymas;
- raštvedybos taisyklių išmanymas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- mokėjimas lietuvių, rusų bei anglų kalbų (raštu ir žodžiu);
- atsakingumas, kruopštumas bei sąžiningumas.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.