Registruoja kompiuterinėje dokumentų administravimo sistemoje (toliau – DokVIS) dokumentus, atlieka dokumentų paiešką pagal paklausimus, užtikrina, kad visi gauti dokumentai, įvykdžius užduotį, būtų grąžinti į bylas, vidaus dokumentus skenuoja, įkelia į DokVIS, paruošia registruotus laiškus adresatams, tvarko pasirašytus ir nustatyta tvarka užregistruotus siunčiamus dokumentus, formuoja registruojamų dokumentų bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą, skirsto gaunamą korespondenciją, pagal dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus formuoja kanceliarijos bylas, parengia praėjusių kalendorinių metų užregistruotų DokVIS visų dokumentų ataskaitas, koordinuoja darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, karių sutarčių sudarymą, jas registruoja.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.