Darbo pobūdis:
Biuro priežiūra ir administravimas. Kanceliarinių prekių, bei kitų reikalingų prekių planavimas ir užsakymas. Konsultavimas ir informacijos teikimas telefonu, elektroniniu paštu. Dokumentų rengimas, paskirstymas, registravimas. Korespondencijos tvarkymas ir paskirstymas, pranešimas klientams dėl gautų siuntų/laiškų. reikalingų apskaitos duomenų suvedimas į buhalterinę programą. Visapusiška pagalba vadovui ir komandai. Tikimės kad Jūs:
Esate komunikabili (-us), turite puikias lietuvių kalbos žinias raštu ir žodžiu. Anglų kalbos žinios ir rusų kalbos pagrindai būtų privalumas. Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office: Excel, Word, Outlook). Gebate savarankiškai priimti sprendimus ir ieškoti informacijos. Norite dirbti, mokytis ir tobulėti. Mes siūlome:
Puikias darbo sąlygas. Nuoširdų visos komandos palaikymą. Erdvę profesiniam augimui bei savirealizacijos galimybes. Galimybę išmokti buhalterinės apskaitos pagrindų. Teisinių dokumentų tvarkymo pagrindų. Darbo laiką I-IV 08-17h, V 08-16h, erdviame ofise Gedimino pr. Laiku mokamą atlyginimą. Atlyginimas nuo 800 eur į rankas.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.