Atsakomybės:
sąskaitų registravimas buhalterinėje apskaitoje, tikrinimas, registrų sudarymas;
banko operacijų registravimas apskaitoje, korespondavimas programoje;
internetinės prekybos apskaitos priežiūra ir kontrolė, OSS deklaracijos teikimas;
grynųjų pinigų inkasacijų, atsiskaitymų ir kitų su parduotuvėmis susijusių buhalterinių klausimų kontrolė;
metinės trumpalaikio ir ilgalaikio turto inventorizacijos;
dokumentų, susijusių su prekių gavimu, pardavimu, perdavimu, nurašymu grąžinimais ir pan. administravimas;
kitų buhalterijos skyriaus vadovo pavestų užduočių atlikimas. Lūkesčiai:
aukštasis/ aukštesnysis išsilavinimas Ekonomikos/ Finansų/ Apskaitos srityje (baigtos studijos);
geros anglų žinios;
buhalterio darbo patirtis nuo 2 metų;
LR teisės aktų išmanymas, kurie reglamentuoja apskaitą, mokesčius;
geri MS Office darbo kompiuteriu įgūdžiai;
kruopštumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, atidumas;
atsakingas požiūris, sugebėjimas dirbti komandoje;
greita orientacija ir gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių. Kandidato privalumai:
darbo patirtis su apskaitos programa Navision. Siūlome:
hibridinį darbo modelį;
dinamišką darbą draugiškoje ir ambicingoje komandoje;
profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes;
konkurencingą atlygį, priklausantį nuo Jūsų kompetencijos. Atlyginimas
1900 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Atlyginimas priklauso nuo kandidato kvalifikacijos ir kompetencijų, galimi priedai už darbo rezultatus.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.