Kokio darbo ieškau? Mano teigiamos savybės
Ilgametę patirtį turinti matematikos mokytoja ieško darbo Kaune.
Turiu 35 m. matematikos mokytojos darbo patirtį su 5- 12 klasių mokiniais.
2012- 2014 metais dirbau karjeros koordinatore projekte „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme“.
Kontaktai ir pagrindinė informacija apie mane
Darbo patirtis
Įmonės pavadinimas:
Kauno 2- oji pagalbinė internatinė mokykla
Įmonės pavadinimas:
Kauno 42 vid. mokykla, vėliau Pilėnų vid., vėliau pagrindinė
Pareigos:
Matematikos mokytoja, karjeros koordinatorė.
Įmonės pavadinimas:
Vandos Tumėnienės ugdymo centras
Išsilavinimas
Išsilavinimas:
Vidurinis bendro lavinimo
Mokymosi įstaiga:
Vilniaus valstybinis pedagoginis institutas
Kalbos
Kalbos
Kalbėjimas
Supratimas
Rašymas
Lietuvių
Puikiai
Puikiai
Puikiai
Kompiuterinis raštingumas
Windows, Microsoft Office, ECDL Europos kompiuterio vartotojo pažymėjimas.
Konferencijos, seminarai, mokymai
2010 m. kovo 9- 14 d. dalyvavo edukacinėje išvykoje „Norvegijos praktinio verslumo ugdymas: gerosios patirties sklaida Kauno miesto švietimo darbuotojų kompetencijų plėtojimui“
Nuo 2010- 12- 27 iki 2011- 01- 13 baigė kompiuterinio raštingumo mokymus, parengtus ECDL pagrindais;
Nuo 2011 m. lapkričio 21 d. iki 2012 m. balandžio 16 d. baigė Elementary lygio anglų kalbos kursą;
2011- 11- 03 kvalifikacijos kėlimo seminaras (kursai) ES SF projekto „Bendrojo lavinimo mokyklos įsivertinimo instrumentų kūrimas ir diegimas“ metu sukurtųjų instrumentų panaudojimas;
2012 m. liepos 23- 25 d. dalyvavo projekto „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme ( I etapas)“
bendrojo ugdymo mokyklų karjeros specialistų mokymuose;
Nuo 2013- 09 iki 2014- 05 dalyvavo tęstiniuose seminaruose- konferencijose karjeros specialistams pagal projektą „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme“;
2014- 03- 24 seminare „Išorės vertinimas- ugdymo proceso, orientuoto į mokinio poreikius, mokyklos tobulinimą, vertinimas“ ugdė dalyko turinio planavimo ir tobulinimo, mokymo/si proceso valdymo, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo kompetencijas.
Papildoma informacija