Esu baigusi socialinį darbą medicinoje Lietuvos sveikatos mokslų universitete, tad bendravimas su žmonėmis/klientais nėra problema. Esu komunikabili, bendraujanti, stengiuosi surasti kompromisą įvairiose situacijose. Atsakinga ir rūpestinga, kadangi stengiuosi paskirtus darbus atlikti tvarkingai, kruopščiai, greitai mokausi, taip pat esu punktuali, visada į reikiamą vietą atvykstu laiku. Norinti tobulėti ir siekti tik aukščiausių rezultatų. Pabaigiu pradėtus darbus, visada laikausi nustatytų terminų. Gebu dirbti su Word™ ir PowerPoint™ programomis.
Turiu 2,5m. darbo patirties dirbant pardavėja-konsultante "CHARLOT" parduotuvėje. 4savaites buvau paskirta periimti vadovės darbus, tad turiu ir kitų darbuotojų darbo koordinavimo patirties, sklandaus parduotuvės darbo vykdymo patirties, konfliktinių situacijų sprendimo patirties, bendradarbiavimo su tiekėjais, prekių likučių tikrinimo ir jų užsakymo patirties. Pardavėjos-konsultantės patirtis apėmė ne tik bendravimą/bendradarbiavimą su klientais bei pagalbą jiems, bet ir parduotuvės salės priežiūrą (prekių tvarkos palaikymas, salės valymas, prekių inventorizacija ir kitų darbų atlikimas).
Gebu dirbti kompiuteriu: Excel, Power point, Word programomis. Turiu patirties dirbant su VVS: CRM ir DIRECTO