Kokio darbo ieškau? Mano teigiamos savybės
Sveiki. Ieškau administracijos darbuotojo, vadybininko, vadovo darbo. Dirbau keletoje įmonių atsakingu darbuotoju, vadovu, Kauno AVMI skyriaus viršininku, bendrovės direktoriumi. Esu reiklus sau ir kitiems vykdant iškeltas užduotis. Puikiai sekasi dirbti individualiai ir komandoje. Esu komunikabilus su bendradarbiais, legvai bendrauju su kt. įstaigų atstovais derybų klausimais, pasirašant sutartis. Žinau ir suprantu pagrindinius įstaigos finansų valdymo principus. Veiklą nukreipiu taip, kad su mažiausiomis sąnaudomis būtų pasiektas geriausias rezultatas. Esu atsakingas, pareigingas, punktualus, visapusiškai valdau informaciją, atliekant funkcijas. Įvertinu galimas problemas ir imuosi prevencinių veiksmų, kad jų išvengti. Žinau, kad noriu ir galiu dirbti. Manau, kad darbdavys teigiamai mane įvertins norėdamas, kad darbas būtų atliktas kokybiškai ir laiku, pakvies mane dirbti. Dėkoju.
Pageidaujamas darbas:
Administratoriai, Vadovai, Vadybininkai
Kontaktai ir pagrindinė informacija apie mane
Darbo patirtis
Įmonės pavadinimas:
Kauno Petrašiūnų progimnazija
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Organizavau ir kontroliavau administracinę progimnazijos veiklą. Rengiau darbų, paslaugų, prekių pirkimo sutarčių projektus, kontroliavau sutarčių vykdymą. Paruošiau apie 50 prekių, darbų, paslaugų pirkimų nekilnojamo turto nuomos sutarčių projektų. Atlikau išankstinę, einąmąją, paskesniają finansų kontrolę. Perdavinėjau apskaitos (sąskaitas - faktūras, darbų pridavimo aktus, avansines apyskaitas, sutartis ir kt.) dokumentus per DVS (Dokumenų valdymo sistemą). Kontroliavau progimnazijos turto panaudojimą, organizavau ir atlikdavau turto inventorizacijas. Dalyvavau lėšų planavime, perpaskirstyme.
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Administravimo ir personalo skyriaus funkcijos susijusios su Kauno apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau – Kauno AVMI) personalo valdymu, veiklos organizavimu, veiklos administravimu. 2011 m. įvykus Kauno VMI reorganizacijai, buvo sujungti Teisės, Personalo ir Reikalų skyriai, iš trijų kandidatų buvau paskirtas aš administravimo ir personalo skyriaus vedėju. Vedėjas planuoja ir organizuoja skyriaus veiklą. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus. Organizuoja viešuosius pirkimus, ruošia pirkimų dokumentus. Siekdamas užtikrinti tinkamą ūkio funkcionavimą, organizuoja valdomo ir naudojamo turto tinkamos būklės palaikymą, kontroliuoja reikiamą turto naudojimą, inicijuoja turto metines inventorizacijas. Skyriaus funkcijos susijusios su Kauno AVMI personalo valdymu, veiklos organizavimu, bei reikiamu veiklos administravimu.
Pareigos:
Firminės prekybos skyriaus viršininkas, ekonomikos marketingo direktoriaus pavaduotojas
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Darbas su produkcijos tiekimu, sutarčių sudarymas, dalyvavimas įvairiose mugėse, atsakomybė už produkcijos kokybę, savalaikį jos pateikimą į prekybos tinklą, darbas su tiekėjais ir pirkėjais, pardavimo planų vykdymas ir kontrolė. Reiklus ir atsakingas užduočių planavimas ir vykdymo kontrolė užtikrino pelningą bendrovės veiklą.
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Vadovavimas 140 darbuotojų kolektyvui, darbas su tiekėjais, pirkėjais, reikiamo prekių asortimento formavimas, numatytų užduočių vykdymo kontrolė, užtikrino pelningą veiklą. 1995 m. įvyko pastato gaisras, buvo patirta per 300 tūkst. Lt nuostolio. Daug pastangų, argumentų, skaičiavimų teko pateikti, kad pastatas būtų atremontuotas, išsaugotos darbo vietos, kad nuostolius sugebėsime padengti. Kreipiausi į Kauno mokesčių inspekciją dėl mokesčių atidėjimo - mokesčiai buvo atidėti. Per porą mėn. pastatas buvo atremontuotas, išsaugotos visos darbuotojų darbo vietos, santykiai su tiekėjais, sudarytos sutatys su naujais tiekėjais. Nuostoliai buvo padengti, gera kolektyvo darbo atmosfera, bendrovė vėl pelningai pradėjo dirbti.
Įmonės pavadinimas:
Lietkoopsąjungos Kauno tarprajoninė didmeninė prekybos bazė
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Organizuoja didmeninės prekybos sandėlių darbą, formuoja prekių asortimentą. Dalyvauja prekių pirkimo – pardavimo mugėse respublikoje ir už jos ribų, tuo užtikrindamas prekių asortimentą, sėkmingą prekių apyvartos planų vykdymą. Planuoja transportą prekių pristatymui į mažmeninį prekybos tinklą bei prekių parvežimą iš gamintojų, kitų didmeninių įmonių. Geba dirbti komandoje, teisingai paskirsto užduotis, kontroliuoja jų vykdymą. Reiklus, atsakingas, vadovavimas 45 darbuotojų kolektyvui.
Įmonės pavadinimas:
Kaišiadorių rajkooperatyvas
Pareigos:
Prekių žinovas, prekybos skyriaus viršininkas, valdybos pirmininko pavaduotojas
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Kaišiadorių Rajono prekybos tinklo darbo organizavimas. Kompetetingas užduočių formavimas, darbas su materialiai atsakingais asmenimis, prekių žinovais, tiekėjais, pirkėjais, prekių gamybos įmonėmis, didmeninėmis prekybos bazėmis. Pirkimo - pardavimo sutarčių projektų parengimas, sutarčių vykdymo kontrolė. Atsakingas už mažmeninės ir didmeninės prekybos planų vykdymą, pelningą rajkooperatyvo veiklą.
Įmonės pavadinimas:
Trakų vartotojų kooperatyvas
Išsilavinimas
Išsilavinimas:
Aukštasis universitetinis
Mokymosi įstaiga:
Gomelio kooperacijos institutas
Kalbos
Kalbos
Kalbėjimas
Supratimas
Rašymas
Lietuvių
Puikiai
Puikiai
Puikiai
Rusų
Puikiai
Puikiai
Puikiai
Kompiuterinis raštingumas
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Internet Explorer, DVS (dokumentų valdymo sistemos "Avilys", "Kontora")
Konferencijos, seminarai, mokymai
Tobulinau žinias, dalyvavau seminaruose ir išklausiau mokymo kursus: „Organizacinė psichologija, efektyvus vadovavimas“, „Administracinių gebėjimų tobulinimas“, Viešųjų pirkimų vykdymo pokyčiai perkančiosios organizacijos veikloje“, „Viešųjų pirkimų įstatymas: naujos nuostatos ir jų įgyvendinimo tvarka“, „Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimai. Įstatymo taikymo praktika“, „Informacijos sauga valstybės institucijų ir įstaigų darbuotojams“, „Valstybės tarnautojų etika: reglamentavimas, praktinių įgūdžių formavimas“, “Duomenų sauga“, “Korupcijos prevencijos pagrindai“.
Papildoma informacija
Pageidaujamas atlyginimas: