Mano darbo patirtis nėra standartinė. Pastaruosius 12 metų (2008–2020) studijavau ir (arba) dirbau akademinėje aplinkoje, įvairiose Lietuvos aukštojo mokslo įstaigose: Klaipėdos universitete (KU), Vytauto Didžiojo universitete (Kaunas), Lietuvos istorijos institute (Vilnius). 2018 m. sėkmingai apsigyniau humanitarinių mokslų (etnologijos, 07H) daktaro laipsnį, netrukus pradėjau dirbti moksliniu darbuotoju KU: publikacijų, pristatymų rengimas, dėstymas studentams, akademinių leidinių sudarymas ir pan. Tačiau ėmęsis savarankiškos veiklos greitai suvokiau, kad privalėsiu keisti darbo pobūdį, nes etnologijos mokslo / studijų laukas yra sudėtingoje padėtyje.
Apsisprendžiau, jog esant tokiai situacijai negalėsiu realizuoti sukauptų gebėjimų, dėl to privalau persiorientuoti. Kadangi pastaruosius gyvenimo metus kryptingai siekiau akademinės karjeros, privalau pasakyti, kad neturiu ilgalaikės specializuotos darbo patirties kitose sferose. Nepaisant to, studijuodamas ir dirbdamas moksliniame lauke įgijau tam tikrų universalių įgūdžių, kuriuos galima taikyti kitur: (1) gebu kruopščiai surinkti didelės apimties duomenis, (2) juos sistemiškai išanalizuoti ir (3) kritiškai įvertinti arba interpretuoti. Galvoju, kad šiuo metu labiausiai esu įgudęs tekstų (įvairaus stiliaus, apimties, sudėtingumo) rengimo srityje; gebu juos redaguoti ir skelbti. Be to, domiuosi naujosiomis technologijomis; save laikau kūrybinga asmenybe. Moku bendrauti ir rašyti anglų kalba, bet to nedarau kas dieną, todėl žinios nėra aukščiausio lygmens. Taip pat suprantu rusiškai, bet kalbu ne daug – galiu bendrauti ne sudėtingomis temomis.
Bet kuriuo atveju, turiu norą išmokti naujų dalykų, bet tam reikės laiko ir specialaus apmokymo. Mano nuomone, produktyvių darbo santykių pagrindas yra atvirumas su darbdaviu, dėl to pradedu dialogą (darbo paieškas) pateikdamas ne pagražintą vaizdą, o autentišką informaciją apie save.
Siekdamas akademinės karjeros – disertacijoje tyrinėjama tema – perskaičiau vienuolika pranešimų respublikinėse ir tarptautinėse konferencijose (dvi iš jų – užsienyje), šių pranešimų pagrindu publikavo septinius straipsnius recenzuojamuose mokslo žurnaluose (du iš jų – užsienyje). Toliau pateiksiu (1) publikacijų ir (2) pranešimų sąrašą. Manau, kad visa tai sufleruoja mano norą ir sugebėjimus dirbti bei tobulėti tam tikroje srityje (o tai galima pritaikyti nebūtinai akademinėje terpėje):
PUBLIKACIJOS
2017
1. On the Authenticity of Two Mythical Fragments Described by Matthaeus Praetorius in Deliciae Prussicae or Prussian Theater: Retold, Recorded or Fictional? Res Humanitariae, t. 22. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2017, 226–253.
2. Interpretations of Matthaeus Praetorius Mythical Material on Perdoytus, Wejopattis, Gardouten, Bangpjtjs, Luobgelda in the Works of Lithuanian and Prussian Mythology Researchers of the 19th–21st Centuries. Aktuālas Problēmas Literatūras un Kultūras Pētniecībā: Rakstu Krājums, t. 22. Liepāja: LiePA, 2017, 434–452.
3. The Verification of Lithuanian Deity Bičbirbis / Birbulis in View of Information Provided by Matthaeus Praetorius. Apokalipsy bałtyckich światów: The Apocalypses of the Baltic Worlds. Perspectives of Baltic Philology, t. 3. Poznań: Wydawnictwo Rys, 2017, 389–405.
4. Konferencijos „Veritas ethnologica: etnologijos doktorantų tyrimų gairės“ kronika. Res Humanitariae, t. 22. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2017, 328–340.
2016
5. Mato Pretorijaus mitinės medžiagos apie ąžuolą verifikacija. Tautosakos darbai, t. 52. Vilnius: Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas, 2016, 63–84.
6. Mato Pretorijaus mitinės medžiagos apie gimtuvių ir krikštynų apeigas verifikacija: Laimė – Laumė – Švč. Mergelė Marija? Res Humanitariae, t. 20. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2016, 31–69.
7. Tarptautinės mokslinės konferencijos „Naujausi baltų religijos, mitologijos ir folkloro tyrimai“ apžvalga. Sovijus: tarpdalykiniai kultūros tyrimai, t. 4. Vilnius: Lietuvos kultūros tyrimų institutas, 2016, 141–149.
2015
8. Mato Pretorijaus mitinės medžiagos apie Perdoytus, Wejopattis, Gardouten, Bangpjtjs, Luobgelda autentiškumas XVI–XVII a. rašytinių šaltinių kontekste. Res Humanitariae, t. 18. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2015, 178–200.
9. Jono Lasickio veikalo „De diis Samagitarum caeterorumque Sarmatarum et falsorum Christianorum“ verifikacija Dionizo Poškos, Teodoro Narbuto darbuose. Tradicija ir dabartis, t. 10. Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2015, 195–215.
PRANEŠIMAI
2017
1. Mokslinė konferencija Veritas Ethnologica: etnologijos doktorantų tyrimai, Klaipėdos universitetas, Klaipėda. 2017 m. gegužės 11–12 d., žodinis pranešimas „Mato Pretorijaus mitinės medžiagos verifikacija: Bičbirbio / Birbulio atvejis“.
2016
2. Tarptautinė mokslinė konferencija Naujausi baltų religijos, mitologijos ir folkloro tyrimai, Lietuvos kultūros tyrimų institutas, Vilnius. 2016 m. spalio 28 d., žodinis pranešimas „Mato Pretorijaus mitinės medžiagos apie gimtuvių ir krikštynų apeigas verifikacija: Laimė – Laumė – Švč. Mergelė Marija?“.
3. Tarptautinė mokslinė konferencija Skirtys ir bendrumai kultūriniuose ir socialiniuose kontekstuose, Lietuvos istorijos institutas, Vilnius. 2016 m. rugsėjo 22–23 d., žodinis pranešimas (anglų kalba) „On Two Mythical Fragments Described by Matas Pretorijus in Deliciae Prussicae or Prussian Theater: Retold, Recorded or Fictional?“.
4. Tarptautinė mokslinė konferencija Perspectives of Baltic Philology III: The Apocalypse and the Ends of the Worlds, Poznanės Adomo Mickevičiaus universitetas, Poznanė (Lenkija). 2016 m. birželio 16–17 d., žodinis pranešimas (anglų kalba) „Matthaeus Praetorius – the Last Chronicler of Lithuania and Prussia Pagan Religions“.
5. Mokslinė konferencija Profesoriaus Norberto Vėliaus skaitymai (IX): Augalai baltų religijoje ir mitologijoje, Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas, Vilnius. 2016 m. balandžio 7–8 d., žodinis pranešimas „Mato Pretorijaus mitinės medžiagos apie ąžuolą verifikacija“.
6. Tarptautinė mokslinė konferencija Current Issues In Literary And Cultural Research, Liepojos universitetas, Liepoja (Latvija). 2016 m. kovo 17–18 d., žodinis pranešimas (anglų kalba) „About Verification of Deities. Perdoytus, Wejopattis, Gardouten, Bangpjtjs, Luobgelda“.
7. Mokslinė konferencija Veritas Ethnologica: etnologijos doktorantų tyrimai, Vytauto Didžiojo universitetas, Kaunas. 2016 m. sausio 22 d., žodinis pranešimas „Dėl Mato Pretorijaus aprašytų dievybių Perdoytus, Wejopattis, Gardouten, Bangpjtjs, Luobgelda verifikacijos“.
2014
8. Tarptautinė tarpdalykinė mokslinė konferencija Tradicijos ir modernumo dermė: konceptas JŪRA kalboje ir kultūroje, Klaipėdos universitetas, Klaipėda. 2014 m. lapkričio 20–21 d., žodinis pranešimas „Mato Pretorijaus užfiksuotų vandens dievybių verifikacija“.
9. Tarptautinė tarpdalykinė mokslinė konferencija Baltų kalbos ir kultūros, Klaipėdos universitetas, Klaipėda. 2014 m. gegužės 8–9 d., žodinis pranešimas „Jono Lasickio veikalo ,,De diis Samagitarum caeterorumque Sarmatarum et falsorum Christianorum“ verifikacija Simono Stanevičiaus, Hermano Uzenerio darbuose“.
10. Tarptautinė tarpdisciplininė mokslinė konferencija Regionas: istorija, kultūra, kalba, Šiaulių universitetas, Šiauliai. 2014 m. kovo mėn. 20–21 d., žodinis pranešimas „Jono Lasickio veikalo „De diis Samagitarum caeterorumque Sarmatarum et falsorum Christianorum“ verifikacija Dionizo Poškos, Teodoro Narbuto darbuose“.
2012
11. Tarptautinė mokslinė konferencija Tradicijos ir modernumo dermė, priešprieša, raidos perspektyvos, Klaipėdos universitetas, Klaipėda. 2012 m. lapkričio 15–16 d., žodinis pranešimas „Dėl Jono Lasickio veikalo ,,Apie žemaičių, kitų sarmatų bei netikrų krikščionių dievus“ autentiškumo“.