Ieškau vadybininkės, administratorės darbo. Turiu patirties pardavimų, klientų aptarnavimo srityje, personalo valdyme ir administravime, darbo organizavime. Sugebu sau kelti tikslus ir jų siekti. Moku dirbti komandoje ir individualiai. Esu atsakinga, sąžininga, norinti dirbti ir tobulėti, greitai prisitaikau prie įvairių darbo sąlygų.
Gebėjimas savarankiškai planuoti bei organizuoti veiklą, formuoti tikslus ir užduotis, kontroliuoti jų įgyvendinimą. Strateginis, analitinis mąstymas - gebėjimas kaupti, sisteminti, apibendrinti bei analizuoti informaciją bei rengti išvadas.
Komunikabilumas, bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimai.
Savo darbo patirties metu įgytas kompetencijas gebu tikslingai pritaikyti naujoje veikloje, esu motyvuota ir gebu greitai įsisavinti naujas žinias bei efektyviai jas panaudoti.
Per savo darbo praktiką įgijau puikius organizacinius gebėjimus. Neabejoju, kad mano žinios, įgūdžiai, praktinė patirtis bei asmeninės savybės, tokios kaip iniciatyvumas, komunikabilumas, sugebėjimas greitai įsisavinti žinias, atkaklumas, atsakingumas, gali būti sėkmingai panaudotos Jūsų kompanijoje siekiant jos tikslų įgyvendinimo.
Pageidaujama darbo vieta:
Rokiškis, Anykščiai, Utena, Kupiškis, Zarasai