įstaigos dokumentų valdymas; gaunamos ir siunčiamos korespondencijos, vidaus dokumentų ir teisės aktų registravimas ir tvarkymas kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje (DVS), gaunamų dokumentų ir informacijos sisteminimas, perdavimas vykdytojams, pavedimų vykdymo terminų kontrolė, rezoliucijų surašymas į dokumentų registrus; savalaikis siunčiamos korespondencijos išsiuntimas paštu, elektroniniu paštu ar per DVS; dokumentų kopijų ir nuorašų tvirtinimas; greitos ir kokybiškos dokumentų paieškos užtikrinimas; personalo dokumentų atostogų, komandiruočių, kvalifikacijos kėlimo klausimais rengimas ir tvarkymas; atsakinėjimas į telefoninius skambučius; privalomų darbuotojų sveikatos tikrinimų organizavimas; dokumentacijos plano ir jo suvestinės, dokumentacijos plano papildymo sąrašo, bylų apyrašų rengimas, teikimas derinti ir tvirtinti; tinkamo dokumentų registravimo, bylų sudarymo, užbaigtų bylų tvarkymo, saugojimo organizavimas ir vykdymas; darbuotojų konsultavimas dokumentų tvarkymo, apskaitos ir saugojimo klausimais; priimtų į archyvą dokumentų saugojimo, apskaitos, naudojimo užtikrinimas; archyvo patalpos mikroklimato atitikties kontrolė; dokumentų vertės ekspertizės organizavimas ir vykdymas, dokumentų vertės ekspertizės rengimas; dokumentų atrankos naikinimui organizavimas ir vykdymas, naikinti atrinktų dokumentų bylų aktų rengimas, jų derinimas su valstybės archyvu.