Kokio darbo ieškau? Mano teigiamos savybės
Organizuotas, sąžiningas, darbštus žmogus, turintis daugiau nei 10 metų patirtį klientų aptarnavimo sferoje tarptautinėse, prestižinėse įmonėse, įsikūrusiose Jungtinėje Karalystėje.
Pageidaujamas darbas:
Vadybininkai, Tarpininkai, IT projektų vadovai, Asistentai, Administratoriai, Sekretorės, Teksto rinkėjai, Dispečeriai, Žmogiškųjų išteklių specialistai, Vadovai, Projektų vadovai, Apskaitininkai
Pageidaujama darbo vieta:
Panevėžys, Darbas iš namų
Kontaktai ir pagrindinė informacija apie mane
Darbo patirtis
Pareigos:
HR (Žmogiškųjų išteklių) administratorius, Klientų Aptarnavimo Asistentas
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Pareiškėjų priežiūra, atranka ir asistavimas interviu, darbo priėmimo ar kitų tipų procesų metu. Klientų aptarnavimas el. paštu, telefonu, tiesiogiai ir nuotoliniu būdu. Užklausų sprendimas naudojantis Freshdesk platforma arba skambučių centru. Darbuotojų efektyvumo, lankomumo apžvalga, dokumentų atitikties patikros (viza, kriminaliniai įrašai). SMS kampanijų vykdymas. „RIS High Performance Award“ sertifikatas, skirtas dėl įvairių siūlymų bei pagalbos įdiegti puikias naujas sistemas, kurios žymiai pagerino darbo efektyvumą ir sutaupė laiko JET padaliniuose visame versle.
Įmonės pavadinimas:
Ernst & Young (per Randstad)
Pareigos:
Pašto skyriaus specialistas, Klientų aptarnavimo asistentas
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
EY darbuotojų aptarnavimas, pristatymo kurjerių užsakymas ir klientų užklausų sprendimas. Administracinės užduotys (nuskaitymas, spausdinimas, vokų ir dokumentų rūšiavimas).
Pareigos:
Pašto skyriaus specialistas, Klientų aptarnavimo asistentas
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Pašto siuntų pristatymas, organizavimas ir pristatymo kurjerių aptarnavimas. Administracinės užduotys (dokumentų rūšiavimas, pristatymas į saugyklą, užklausų sprendimas
Įmonės pavadinimas:
Iron Mountain (per Randstad)
Pareigos:
Duomenų Suvesties Administratorius, Įrašų Asistentas
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Dokumentų nuskaitymas, įvedimas į duomenų bazę, siekiant išsaugoti tikslią informaciją. Tikslus, efektyvus duomenų įvedimo užduočių atlikimas ir kitos administracinės užduotys. Pasiektas rekordas, įvedus 900 dokumentų į duomenų bazę ir savanoriavimas mokyti naujus darbuotojus.
Pareigos:
Pardavimų asistentas, Koordinatorius
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Pirmojo spaudimo aliejaus pardavimai, derybos, klientų aptarnavimas, darbuotojų koordinavimas. • Alyvuogių pristatymas aliejaus gamybai, biudžeto ir kaštų planavimas.
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Pirmojo pavyzdžio komponentų kokybės patikra ir testavimas prieš paleidžiant į serijinę gamybą • Komponentų brėžinių skaitymas ir analizavimas • Naudojimasis SAP ERP programa ir įvairiomis transakcijomis • Komunikacija su tiekėjais
Išsilavinimas
Išsilavinimas:
Aukštasis universitetinis
Mokymosi įstaiga:
Kauno Technologijos Universitetas
Išsilavinimo sritis:
Vadyba ir verslo administravimas
Kalbos
Kalbos
Kalbėjimas
Supratimas
Rašymas
Lietuvių
Puikiai
Puikiai
Puikiai
Anglų
Puikiai
Puikiai
Puikiai
Ispanų
Pagrindai
Pagrindai
Pagrindai
Kompiuterinis raštingumas
• Microsoft paketai (Windows, Word, Excel, Outlook, Teams, PowerPoint, OneDrive).
• SafeKeeper Plus, DCS (Batch Entry).
• Trello, Jira, SAP Business ByDesign.
• Cascade, Zoom, Feris (STNet). • Google programos (Sheets, Docs, Analytics, Drive, Gmail, Calendar, Meets).
• HRIS ir ATS: Access Workspace.
• xEVMPD (Art 57) ir SPOR.
• Salesforce, Freshdesk.
Konferencijos, seminarai, mokymai
Įdarbinimas: Personalo Pritraukimo ir Atrankos kursai, įgytas „Eazl Recruitment“ organizacijoje.
Administratoriaus, Sekretoriaus ir PA kursai - Lygis 7, įgytas Brentwood Open Learning College (BOLC).
Rekomendacijos
Pareigos:
Senior Manager, Client Solutions Delivery
El. pašto adresas:
raquel.sanchez@randstad.co.uk
Papildoma informacija
Pomėgiai:
Technologijos, skaitymas, mokymasis