Kokio darbo ieškau? Mano teigiamos savybės
Labai džiaugiuosi galėdama dirbti su vaikais ir matyti jų pažangą. Su kolegomis visada rengiame Lietuvos kalendorinių švenčių paminėjimus, Vaikų gynimo dienos šventę. Labai patinka užsiimti rankdarbiais bei galvoti įvairias veiklas, kurias galėčiau atlikti kartu su mokiniais. Jei pasitaikytų galimybė, norėčiau dirbti pradinių klasių mokytoja. Šiuo metu mokausi Klaipėdos Valstybinėje kolegijoje pradinio ugdymo pedagogiką, esu pirmakursė. Turiu kineziterapijos studijų profesinį bakalaurą. Veiklose su vaikais įtraukiu įvairias mankštas, nes judesys ir judėjimas yra labai svarbus. Kadangi nuo 2020 m. dirbu su vaikais, kurie turi specialiųjų poreikių, puikiai susitvarkyčiau ir su vaikais bendrojo lavinimo mokykloje. Esu labai kantri, ištverminga. Moku prieiti prie vaiko, su juo tinkamai bendrauti, motyvuoti įvairiose situacijose. Puikiai sutariu su mokinių tėvais, sprendžiu įvairius iškilusius klausimus susijusius su mokiniais. Puikiai gebu dirbti komandoje, bendradarbiauti su ugdymo specialistais. Galėčiau dirbti ir popietinėje grupėje, padėti vaikams ruošti namų darbus.
Pageidaujama darbo vieta:
Kontaktai ir pagrindinė informacija apie mane
Darbo patirtis
Įmonės pavadinimas:
Klaipėdos Litorinos mokykla
Pareigos:
Mokytojo (auklėtojo) padejėja, Auklėtoja.
Plačiau apie darbo pobūdį, patirtį:
Nuo 2020m. dirbu mokykloje, kurioje mokosi vaikai su specialiaisiais poreikiais. mokytojo (auklėtojo) padejėja
Išsilavinimas
Mokymosi įstaiga:
Klaipėdos Valstybinė Kolegija
Mokymosi įstaiga:
Klaipėdos Valstybinė Kolegija
Sritis:
Pradinio ugdymo pedagogika
Kalbos
Kalbos
Kalbėjimas
Supratimas
Rašymas
Lietuvių
Puikiai
Puikiai
Puikiai
Anglų
Vidutiniškai
Gerai
Vidutiniškai
Rusų
Pagrindai
Pagrindai
Pagrindai
Kompiuterinis raštingumas
Puikiai susigaudau, greitai mokausi. Domiuosi įvairiomis programomis, kurias galiu panaudoti vaikų užduočių kūrimui. Microsoft Office, Canva, Zoom, Microsoft Teams, LearningApp, Wordwall, Padlet.
Konferencijos, seminarai, mokymai
•Emocinis intelektas ir bendradarbiavimo įgūdžių stiprinimas pedagoginiame komandiniame darbe, dirbant su specialių ugdymo poreikių turinčiais vaikais.
•Kaip reikia padėti mokytis autizmo spektrą turintiems mokiniams mokykloje? Erdvių pritaikymas ir galimybės sėkmingam jų mokymui(si).
•Sensorinių erdvių kūrimas atsižvelgiant į skirtingus vaikų poreikius.
•Autizmo spektro sutrikimai: ką svarbu žinoti mokytojui ir specialistui?
Papildoma informacija
Pomėgiai:
Mėgstu kurti įvairias užduotis pagal pamokos temą. Domiuosi naujomis programomis, kurias galėčiau panaudoti darbe. Patinka įvairūs rankdarbiai, esu kruopšti.