• Užima pagrindinę atsakomybę už generalinę prokuratūrą, generalinio direktoriaus pavaduotoją, vyriausiąjį veiklos pareigūną, vyriausiąjį techninį pareigūną ir vyriausiąjį finansų pareigūną, teikiantį administratoriaus pagalbą, įskaitant, bet neapsiribojant, dienyno valdymą, susirinkimų steigimą, kelionės tvarką, išlaidas ir kt. • Veikė kaip pagrindinis kontaktinis punktas generaliniam direktoriui, generalinio direktoriaus pavaduotojui ir vyriausiajam veiklos pareigūnui ir pasveikino visus susijusius tarnybos ieškojimus. • Veikė kaip namų ekspertas visose pirkimo, viešųjų pirkimų ir išlaidų politikos srityse ir užtikrino, kad visi darbuotojai jų laikytųsi. • Veikė kaip namo pirkimo sistemos savininkas ir užpildė pirkimo užsakymo formas pagal aukščiausius standartus, išlaikė puikius įrašus ir padavimo sistemą. • Reguliariai palaikė ryšius su tiekėju, kad gautų pasiūlymus ir spręstų visus sąskaitų faktūrų klausimus. • Gavimo metu patikrino SF ir suderino jas su pirkimo užsakymo forma. • Kasdien bendravo su Finansų skyriumi, ypač su mokėtinomis sąskaitomis. • Padeda finansų komanda su atitinkamu išlaidų ir sąskaitų faktūrų kodavimu, apdorotomis darbuotojo išlaidų prašymo formomis. • Padedama su visais klausimais, iškeltais sąskaitose faktūrose arba pirkimo užsakymuose iš platesnio verslo, įskaitant Honkongo akcininkus. • Palaikė ryšius su Teisininkų komanda dėl sutarčių peržiūros, žymėjimo ir pasirašymo. • Valdomi sudėtingi kelionių užsakymai ir maršrutai darbuotojams, įskaitant visus prašymus išduoti vizą ir pasų atnaujinimą. • Veikė kaip pagrindinis kontaktas akcininkų vizitams, įskaitant valdybos posėdžius, viešbučius ir kelionių susitarimus. • Valdomos visuotinės konferencijų registracijos darbuotojams ir saugomi konferencijų lankomumo įrašai. • Padeda rengti ir vertinti visus Biuro valdymo konkursus. • Tvarkė savaitinę verslo darbotvarkę ir kas savaitę palaikė ryšius su visomis įmonės komandomis. • Tvarkė posėdžių salės užsakymus biurui ir veikė kaip pagrindinis verslo kontaktinis asmuo. • Organizavo socialinius renginius ir tvarkė restoranų užsakymus darbuotojams ir išorės svečiams. • Atstovavo Biuro valdymo komandai Darbuotojų atstovų komitete C lygio valdyme ir dalyvavo suplanuotuose posėdžiuose. • Veikė kaip sveikatos ir saugos atstovas, "First Aider" ir "Fire Warden", vadovavo priešgaisrinėms pratyboms ir organizavo privalomus mokymus ir vertinimus visiems darbuotojams. • Padėjo Biuro valdymo komandai atlikti įvairias ad – hoc pareigas, kaip reikalaujama – bendrojo administravimo, stacionarių ir viešojo maitinimo produktų užsakymą, palaikė ryšius su IT paslaugų teikėja, valdė vietinius ir tarptautinius kurjerius.