Mano nuomone, darbe svarbiausia gebėti tinkamai komunikuoti su žmonėmis. Iš patirties žinau, jog darbuotojo šypsena bei paslaugumas darbe yra be galo svarbus. Dėl šypsenos, neretai klientui paliekamas geresnis įspūdis apie darbuotoją ir net apie pačią darbovietę. Darbe turi pamiršti visas savo problemas, jei tokių yra ir galvoti apie tai, kaip palikti kuo didesnį įspūdį klientui, jog klientas grįžtų dar ne kartą. Žinoma, ne viskas priklauso nuo darbuotojo, bet iš aptarnavimo žmonės sprendžia labai daug, dėl to būtina gera komanda. Taip pat yra svarbu operatyvumas, kalbų mokėjimas, imlumas naujovėms. Darbe susiduriame su sunkumais, kad ne visada klientai būna malonūs, o visiems gerai žinoma taisyklė – klientas visada teisus. Todėl visada turime ieškoti kompromisų bei reaguoti neutraliai. Mane motyvuoja bendravimas. Esu veikli, nemėgstanti rutinos, daugelyje sričių imuosi iniciatyvos, asmeniškai pati esu išbandžius daug veiklų susijusių su bendravimu – bendravimas su publika scenoje, savanoriavimas, mainų programos. Studijuoju kūrybines industrijas, todėl kūrybiškumo man netrūksta. Stengčiausi būti draugiška, paslaugi, atsakinga bei pareiginga.