Mokytojų CV Pabradėje

Ieško darbo Pabradėje. Čia pateikiami mokytojų Pabradėje CV (gyvenimo aprašymai, iš kurių galite pasirinkti tinkamiausią darbuotoją. Jeigu neradote tinkamo darbuotojo, pabandykite praplėsti paiešką pasirinkdami kitą miestą ar darbo sritį.
Esate darbuotojas ir ieškote darbo?
CV filtras
×
Ieškoti
Daugiau paieškos parametrų
Vyras

Sveiki, Esu Laurynas Čekelis, klarneto (saksofono, block fleitos) mokytojas. Esu baigęs Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnaziją. Studijavau Lietuvos Muzikos ir Teatro Akademijoje, atlikimo meno studijų programą (specializacija – klarnetas, lekt. V. Žemaičio ir prof. A. Budrio klasėse). 2004 m. įgijau bakalauro laipsnį, o 2006 m. baigiau magistrantūros studijas. 2015 m. įgijau mokytojo profesinę kvalifikaciją LMTA muzikos pedagogikos katedroje, laipsnio nestuteikiančių studijų programoje. Nuo 2006 metų groju klarnetu Lietuvos Kariuomenės Orkestre, taip pat dirbu Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje klarneto mokytoju ( pedagoginis stažas – 4 metai ). Papildomai ruošiau laikinai atvykusius gyventi į Lietuvą užsienio šalies vaikus – pamokos vyko anglų kalba. Nuo 2014 metų dėstau Lietuvos Edukologijos Universitete, muzikos katedroje, klarneto specialybę. Taip pat galėčiau mokyti groti saksofonu (sopranu, altu, tenoru, baritonu), išilgine (blöck) fleita bei pradedantiesiems galėčiau suteikti reikiamų pianino žinių. Mano mokiniai sėkmingai dalyvauja įvairuose konkursuose bei festivaliuose, tiek mokyklos, tiek Lietuvos koncertinėje veikloje. Vedu meistriškumo pamokas bei dalyvauju įvairuose kvalifikacijos tobulinimo kursuose. Mano pedagoginis tikslas – formuoti ir lavinti pagrindinius grojimo klarnetu įgūdžius, puoselėti prigimtinį vaiko muzikalumą. Ugdyti kūrybingą, atsakingą, sugebantį vertinti muzikos vertybes bei noriai muzikuojantį žmogų, tobulinti natų teksto skaitymo gebėjimus bei jų pritaikymą praktikoje. Pagrindiniai uždaviniai – atskleisti įgimtus muzikinius gabumus, lavinti muzikinę klausą ir vaizduotę, formuoti profesionalaus grojimo klarnetu įgūdžius, muzikos kūrinio formos suvokimą bei gebėjimą perteikti meninį jos turinį. Ugdyti mokinių požiūrį interpretuojant ir vertinant muziką, plėtoti sceninės kultūros, meninio interpretavimo bei saviraiškos įgūdžius. Skatinti aktyvų mokinių dalyvavimą Lietuvos muzikiniame gyvenime. Pagarbiai, Laurynas Čekelis

Vyras
Vilnius
Išsaugoti
Įveskite savo el. pašto adresą ir gaukite naujus darbo pasiūlymus iš šios darbo kategorijos ir miesto kiekvieną dieną: