1. teikia specialiąją pedagoginę pagalbą Panevėžio mokymo centro (toliau – Įstaiga) mokiniams iki 21 metų, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų;
2. teikia informacinę, konsultacinę pagalbą mokytojams, profesijos mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais; formuoja Įstaigos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius;
3. bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) ir kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese; mokytojams pataria, kaip pritaikyti/individualizuoti ugdymo programas, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams;
4. prireikus, atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą mokymo programoms, įvertina pažangą Įstaigoje ar, esant žymiam ribotam mokinio mobilumui dėl ligos, mokinio namuose;
5. padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar klasėje/ grupėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
6. tvarko ir pildo savo veiklos dokumentus, analizuoja Įstaigos dokumentus, susijusius su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymu;
7. dalyvauja Įstaigos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
8. prireikus konsultuojasi su PPT specialistais;
9. taiko savo darbe švietimo pagalbos naujoves;
10. dalyvauja Įstaigos pagalbos mokiniui specialistų metodinės grupės veikloje.
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.