• Įmonės gaminamų produktų pardavimų valdymas, pardavimo kanalų plėtra, tinklo valdymas, pardavimų rezultatų ir konkurencinės aplinkos regione analizė, pokyčių diegimas, procesų modernizavimas ir optimizavimas, pavaldaus personalo valdymas, motyvavimas ir kontrolė; klientų užsakymų ir aptarnavimo kokybės gerinimas, probleminių situacijų sprendimas ir prevencinių priemonių numatymas, derybos su verslo, sutarčių sudarymas, jų užsakymų vykdymo kontrolė; bendravimas su kontroliuojančiomis institucijomis, padaliniams aktualių paslaugų pirkimų organizavimas, derybos dėl palankiausių sąlygų užtikrinimo, rinkos analizė, tiekėjų paslaugų kokybės kontrolė, bendradarbiavimas su partneriais, teikiančiais marketingo, reklamos, viešųjų ryšių, el. rinkodaros paslaugas ir kt. B2B, B2C
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.