• Aukštasis socialinių mokslų medicininis išsilavinimas;
• bent 1 metų patirtis (pageidautina sveikatos priežiūros sistemoje);
• išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus reglamentuojančius asmens sveikatos priežiūros įstaigoje veiklą, sveikatos priežiūros visuotinės kokybės sistemą, darbo santykius, administravimą;
• mokėti kaupti, sisteminti, valdyti analizuoti informaciją rengti išvadas, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
• turėti darbo MS Office pagrindinėmis programomis vartotojo įgūdžius;
• mokėti bendrauti, dirbti komandoje ir būti atsakingam už savo atliekamą darbą. Darbo aprašymas: • Dalyvauti nustatant įstaigos sveikatos priežiūros paslaugų kokybės politiką, tikslus ir kokybės rodiklius; • rengti vidaus kontrolės audito veiklos dokumentus;
• Įstaigos vadovo nurodymu atlieka neplaninius vidaus auditus;
• tikrinti ir vertinti ligoninės sukurtas vidaus kontrolės procedūras ir įsitikinti, ar laikomasi ligoninės strateginių arba kitų veiklos planų, įstatymų, kitų norminių teisės aktų ir sutarčių, turinčių įtakos jo veiklai;
• rengia ataskaitas apie vidaus audito planų ir programų vykdymą, teikia pasiūlymus, kaip tobulinti vidaus audito atlikimo tvarką ir dokumentaciją;
• laiku bei kokybiškai vykdyti kitus, pavedimus žodžiu ir raštu bei savarankiškai organizuoti darbą. Dokumentus pateikti per sistemą VATIS
Kontaktai nėra rodomi ir skelbimas nerodomas sąrašuose, kadangi skelbimas neaktyvuotas.